Wawancara
Tema Sekolah Adiwiyata
Tika : “Permisi, sugeng enjing.”
Dewi : “Sugeng enjing.”
Tika : “Nyuwun sewu, saget nyuwun wektune
sekedap?”
Dewi : “Oh nggeh, mangga.”
Tika : “Mekaten, kula ajeng nangkletaken bab-bab
seputar sekolah ADIWIYATA. Punapa definisi saking sekolah ADIWIYATA niku?”
Dewi : “Sekolah ADIWIYATA inggih menika sekolah
kang peduli lingkungan lan berwawasan global.”
Tika : “Kapan ajeng dilaksanaken program
adiwiyata?”
Dewi : “Nggeh saking sakniki.Dados saking sakniki
sampun dilaksanaaken hal-hal alit kangge ndadsake SMA N 1 Toroh dados sekolah
kang indah,resik,nyaman lan rapi.”
Tika : “Sinten mawon kang berperan penting
wpnten ing pelaksanaan Adiwiyata?”
Dewi : “Sedaya warga sekolah SMAN 1 Toroh gadah
peran penting.”
Tika : “Ing pundi mawon papan utawa area ingkang
badhe diresiki lan ditata kangge penilaian Adiwiyata mengke?”
Dewi : “Nggeh,sedaya papan lan sudut-sudut
sekolah ingkang sampun mboten terawat.Nanging ingkang pertama kito kedah
ngrubah kebiasaan warga SMAN 1 Toroh kangge jagi kebersihan lan guwak sampah
ing wadahe.”
Tika : “Pripun proses nglasanakake program
Adiwiyata kasebut.”
Dewi : “Ing antarane inggih menika kalen nglakoni
pengelolaan toyo,ngirit energi listrik.Pengelolaan sampah dados pupuk
kompos,lan pengelolaan halaman sekolah kangge di dadosaken taman sekolah.”
Tika : “Punapa tujuan saking Adiwiyata.”
Dewi : “Tujuanne inggih menika mujudaken warga
sekolah kang tanggung jawab wonten upaya perlindungan lan pengelolaan
lingkungan.”
Tika : “Napa mawon manfaat saking Adiwiyata.”
Dewi : “Manfaat Adiwiyata antaranipun inggih
menika ngrubah perilaku warga sekolah kangge nglakoni budaya pelestarian
lingkungan lan ningkataken efisiensi wonten pelaksanaan kegiatan operasional
sekolah.”
Tika : “Oh nggeh mpun.Matur suwun atas
wektunipun lan penjelasanipun.Mugi-mugi saget bermanfaat kangge kita
sedaya.Sugeng enjing.”
Dewi : “sami-sami.Sugeng enjing.”